מיתוג זה לא לוגו. זה לא פלייר וזה לא כרטיס ביקור. מיתוג זה ה – DNA של העסק שלך. השפה הגרפית שלך כלפי חוץ. כל מוצר שאתה מוציא מהעסק – חשוב מאד שיהיה ניתן לזיהוי מיידי בהקשר שלך ושל העסק שלך.
מיתוג זה אוסף של תפיסות ורגשות של צרכנים לגבי המוצר שלך. מיתוג מכיל רגש, ערכים, שייכות ובטחון. לכן, השפה הגרפית של העסק שלך, הנראות שלך, חייבת לדבר באותה השפה. כל הזמן.
הניירת המשרדית, השלטים, הפרסומים בעיתונות, הפליירים, הדף העסקי והאתר.
כ-ו-ל-ם חייבים לדבר באותה שפה בשביל שיזהו אותך מרחוק, בשביל שלא יצטרכו להתאמץ לזהות אותך ושלא יבלבלו אותך עם מישהו אחר.
חשוב מאד להתעמק בבידול שלך, מה השירות / המוצר שאתה נותן שונה ממה שהאחרים נותנים? מה יש לך שאין לאחרים? מהם הערכים שלך? כל זאת ועוד מכילים בתוכם את ה- DNA שלך ומתאגדים לכדי לוגו שכולל בד״כ סמל, כיתוב וצבע, ומיתוג נכון בצבעים שלך, בשפה שלך. אז… אפשר לצאת לדרך!